Wolumetria

Lifting wolumetryczny jest sposobem przywrócenia twarzy młodego wyglądu. Stanowi alternatywę dla drogich i inwazyjnych metod stosowanych w chirurgii plastycznej.

Wolumetria polega na korekcji objętości tkanek miękkich twarzy, poprzez przywracanie utraconej objętości oraz poprawienie zarysu twarzy, szczególnie w miejscach, gdzie nastąpiło np. zmniejszenie ilości tkanki podskórnej.

Preparaty stosowane w wolumetrii są specjalnymi odmianami kwasu hialuronowego, wstrzykuje się je w głębokie warstwy skóry. Preparaty są gęstsze i trwalsze od typowych wypełniaczy.

Kwas hialuronowy jest substancją naturalnie występującą w skórze, odpowiedzialną m.in. za jędrność, której zawartość zmniejsza się wraz z wiekiem. Wypełnienia z użyciem kwasu hialuronowego są obecnie najnowocześniejszą, najbardziej popularną i bardzo bezpieczną metodą likwidowania objawów starzenia skóry. Zabiegi są bardzo bezpieczne, z ograniczonym do minimum ryzykiem wystąpienia działań niepożądanych i powikłań.

Zastosowanie

• uwydatnienie kości policzkowych,
  • redukcja zagłębień podoczodołowych,
  • modelowanie policzków,
  • modelowanie okolicy kąta żuchwy,
  • modelowanie podbródka.

Lifting wolumetryczny jest zabiegiem, który w ciągu kilkunastu minut wypełnia zapadniętą objętość policzków oraz pozwala uwydatnić kształty twarzy i w dowolny sposób poprawić profil, przywracając twarzy młodość i naturalnie wyglądający rezultat, który utrzymuje się ponad 24 miesiące.
Bezpośrednio po zabiegu pacjent może wrócić do normalnego życia. Wchłaniający się implant zapewnia doskonałe nawilżenie okolicznych tkanek dając tym samym efekt wypoczętej i zdrowej skóry.

Oferta specjalna

Serdeczenie zapraszamy aktualnie w promocji Lifting Wolumetryczny w super cenie. Szczegóły w zakładce PROMOCJE!